Suzuki logosunu değiştirdi: İşte yeni tasarım


Suzuki, 22 yıl aradan sonra logosunu güncelledi. Şirket, ikonik “S” harfinin tasarımını daha modern ve düz bir görünüme getirdi. Yeni logoda krom kaplama yerine yüksek parlaklıkta gümüş boya kullanılıyor.

Suzuki logo değişikliğine gitti

Logodaki bu değişiklik; ilk kez 31 Ekim – 9 Kasım tarihleri arasında gerçekleşecek olan 2025 Japonya Mobilite Fuarı’nda, Suzuki standında sergilenecek konsept modellerde görülecek. Şirket, düz tasarıma geçişin dijital çağdaki yeni fırsatları yakalama isteğiyle alakalı olduğunu belirtti.

Logodaki bir diğer önemli değişim ise krom kaplamadan vazgeçilmesi. Şirket, bunun hem çevresel etkiyi azaltacağını hem de markanın yeni bir gelişim evresine girdiğini vurguladığını söylüyor.

Suzuki’nin bilinen “S” sembolü, ilk olarak 1 Ekim 1958’de kullanılmaya başladı. Ünlü tasarımcı Masamichi Tezeni tarafından yaratılan bu logo, Japon kültüründen esinleniyor. Tezeni, logoyu tasarlarken geleneksel Japon mimarisindeki tapınak çatılarının kıvrımlarından ve Japon kılıçlarının keskin uçlarından ilham aldı.

Logoyla birlikte yeni bir kurumsal slogan da duyuruldu. “By Your Side” (Yanınızda) sloganı, markanın müşterileriyle daha yakın bir bağ kurma arzusunu ifade ediyor. Bu modernizasyon hamlesi, Suzuki’nin elektrikli araçlara ve dijitalleşmeye odaklanan yeni stratejisiyle uyum içinde diyebiliriz.

Geleneksel kromun yerini alan gümüş boya ve düz tasarım, markanın daha teknolojik ve çevreye duyarlı bir imaj edinme çabasına işaret ediyor. Bu sayede Suzuki, geleceğin mobilite çözümlerine geçiş yaparken hem köklü mirasına bağlı kalıyor hem de yeni nesil tüketicilere hitap eden bir dil yakalıyor.



Haber Kaynak Linki

Related Posts

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir